Generic placeholder thumbnail
SAAT KAU TEMUKAN AKU

A. NASHA

4.6

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

11380 Views

“Tahu masak tak?” Suara lelaki itu bergema lagi. Farisha pelik. Apakah bendanya tanya soalan macam ni. “Tahu.” Farisha jawab juga. “Pandai kemas rumah tak?” Tanya lelaki itu lagi. “Tak ada masalah.” Farisha tetap jawab. Sangkaannya ini mesti soalan tricky. Sambil menjawab dia cuba perah akalnya berfikir soalan-soalan yang tak berapa rasional dengan prospek kerja yang dipohon itu. Mana tau ada kaitan kan? “Suka baby tak? Lelaki itu sudah membongkok di belakangnya. Sebelah tangan lelaki itu sudah mendarat di pemegang kerusi yang diduduki Farisha. Farisha telan liur. Rasa semacam. Bulu roma dah meremang. Pepper spray terlupa bawa pula hari ni. Tiba-tiba dia rasa terancam. Kalau dia jerit, agak-agak orang dekat luar dengar tak. Tapi kalau dia jerit, lepas tu orang kata dia yang reka cerita macam mana? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

NurAzarrini

tak berapa bestla.

14/01/2018 12:13 PM

Profile Picture

kucingcomel66

sorry ...salah taip..best sgt

13/01/2018 10:49 PM

Profile Picture

kucingcomel66

best bak hang????

13/01/2018 10:49 PM

Rate