Generic placeholder thumbnail
ANA BEHIBAK

A. NASHA

4.9

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

6722 Views

“Tapi aku cintakan kau Qeela!” “Ya aku tahu! Tapi aku belum bersedia untuk semua tu! Kita masih muda Qif, belajar pun tak habis lagi, perjalanan kita masih lagi jauh, kau percayalah, suatu hari nanti, kau akan jumpa perempuan yang jauh lebih cantik dan jauh lebih hebat dari aku. Dan waktu tu, silap-silap aku ni kau dah tak pedulikan lagi,” “Kau tahu semua tu tak akan jadi. Mustahil aku lebihkan perempuan lain dari kau! Kau kenal aku kan, aku sayangkan kau lebih dari segala-galanya,” dia mengadap Aqeela dan wajah gadis itu direnung lama. Dia cuba menahan air matanya dari jatuh dan menangis di hadapan gadis yang dicintainya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

pikaaa

jalan cerita yang menarik dan membuatkan saya menangis. mengajar erti cinta dan erti sahabat. saya suka sangat. terima kasih

15/12/2018 08:46 PM

Profile Picture

Narul Huna

sedih sgt cita dia,air mata sy gugur jg

26/07/2018 10:37 PM

Profile Picture

Norini Taib

besttt

20/07/2018 09:39 PM

Rate