Generic placeholder thumbnail
DEKAT DENGANMU

FARHANA ADIBA

4.3

Free

Romance | Completed

5552 Views

“Woi mangkuk! Kau tengok apa kau buat? Habis basah baju aku. eeii,aku dah lah lambat,jumpa pulak dengan makhluk yang mata letak kat lutut! Malang betul lah aku hari ini” Haydar sudah memarahi perempuan di depannya. Mulutnya lancar sahaja menuturkan kata-kata yang boleh dikatakan kurang sopan dan mencari pasal itu. Emma terkejut apabila dimarahi oleh lelaki itu. Bukan dia yang melanggar lelaki itu tetapi dia pulak yang kena marah. Tapi bukan ke salahnya juga. Yalah,sampai terpejam mata itu apahal? Konon nak drama sangat. Haaa..sekarang ambil kau drama yang real punya Emma. “Sorry lah. Saya bukan sengaja nak simbah awak dengan air itu. Lagipun awak yang langgar saya dulu. Jadi bukan salah saya sorang lah” Emma memberanikan diri untuk membela dirinya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

010581

kenapa mcm tergantung je

26/07/2017 10:17 PM

Profile Picture

Rena Imran

best sngat..buat la sambungan lagi..

23/07/2017 03:11 PM

Profile Picture

Miss A

Jom korang try baca novel tajuk, Bukan bonekamu.

21/07/2017 02:55 AM

Rate