Generic placeholder thumbnail
'MY GIRL FOTOGRAFI'

mysterius06:in new

4.8

Free

Romance | Completed

4935 Views

risyah aqillah adalah seorang fotografi yg sangat pemalas dan tidak tekun untuk mengerjakan kerja yg diberi oleh bosnya, bertemu pulak dgn seorang lelaki bernama tengku adam aziqri yg sangat cerewet dan pemarah membuatkan semua keadaan menjadi huru hara ditambah lagi dgn sikap cemerkap risyah aqilla yg sering mejadi kutukkan oleh tengku adam aziqri,tetapi bagi risyah semua kutukan itu tidak memberikan perubahan kpda dirinya malah dia menganggap semua itu hanyalah 'kemarahan seorang bos kepada kulinya'. kutukkan demi kutukkan yg deberi oleh tengku adam aziqri membuat kan dirinya sendiri merasakan sesuatu yg berbeza.dari dirinya sebelum ini,adakah perasaan ini yg dinama kan cinta???atau hanya penipuan hati semata mata???. "kenapa tuan tak nak pandang muka saya langsung,saya ni hina ke dimata tuan"-risyah aqillah " kau bukan sekedar hina dimata aku,tapi kau tu tak sedar diri,dah lah aku yg kutip kau kerja kat sini tapi kau buat apa!! kerja sini sambil lewa!!!tak sedar diri"-tengku adam aziqri. "risyah saya akan selalu ada dengan awak sebab saya sayangkan awak sangat-sangat tolong terima saya menjadi sebahagian dari hidup awak untuk selamanya"-haikal bahrin kamal. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Askargila

best sangat sis. Btw sambung la baca novel saya sis Andai Itu Takdir Cinta..tengokla apa yg jadi dekat Ezrol dan Wisya dan ada watak tambahan Ezril abang kembar si Ezroy..sis sambung baca yee kalau ada silap sis tegurkan bole saya perbaiki:)

22/01/2019 04:29 PM

Profile Picture

Aisyah. N

best sangat. :D

12/12/2018 04:28 PM

Profile Picture

KakCik

Besttt

12/12/2018 01:48 PM

Rate