Generic placeholder thumbnail
BILA MODEL MASUK KAMPUNG

ORKED

4.8

Free

Romance | Completed

11697 Views

"Kau taknak ubah dia? Aku percaya kau boleh bimbing dia ke jalan yang lurus." "Maksud kau? Aku nak buat apa? Widya tu keras kepala. Kau pun tahu kan dia tu macam mana." "Kau ajak dia tinggal dekat kampung." Zaqif memberi idea. "Kau gila Qif. Kau ingat dia nak ke. Memang tak lah." "Adoii kau ni Rief, kau ugut lah dia." "Ugut?" "Haishh loading betul kau ni. Kan dia upah kau kahwin dengan dia sebab dia nak elak kahwin dengan orang tua tu kan. Kau ugut lah kalau dia taknak dengar cakap kau, kau bagi tahu parents dia yang Widya cuma upah kau." "Wow. Idea best tu. Insya Allah nanti aku try." View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Wanie Rieshah

please3x continue ya orked...

21/01/2019 09:40 PM

Profile Picture

Lily Lim

ceta tergantung, apa terjadi pda wildya?

21/01/2019 12:43 PM

Profile Picture

zzzzzzz

smbung pls

19/01/2019 06:52 PM

Rate