Generic placeholder thumbnail
USAH BERSEDIH

SARA AAISHA

4

Free

Romance | Completed

3564 Views

‘Ish hensem jugak mamat ni. Tapi setiap kali mai tak pernah pun senyum. Ka dia tak tau nak senyum macam mana?? Entah-entah frust kot putus cinta ka?? Haha. Kau ni la Rina memandai ja buat andaian nuh.’ “Woi Rina, kau dah kenapa dok termenung tengok mamat tu sampai aku panggil pun tak sedar. Kau dah berkenan ka kat abang JPAM tu? Kalau ag berkenan ak nak pi mintak nombor telefon kat dia. Hihi.” View More...

Comments Write Comments

Rate