Generic placeholder thumbnail
Hero Pujaan Dinda

hernazulaikaa

4.9

Free

Romance | Series

13167 Views

Kesakitan yang ditanggung olehnya memberi impak besar dalam dirinya . Tidak pernah sikit pun dia berlaku curang , tapi apa salah dia sampai ditinggal begitu ? Namun kehadiran seseorang jejaka mengejutkan dia tatkala jejaka itu bersetuju ingin menikahi dia . Tidak pernah sedikitpun terlintas dihatinya untuk mengahwini lelaki yang bergelar sepupu . Setiap masalah yang datang pada raihana , dia lah yang muncul dan menjadi hero buat raihana . Raihana cuba elak dari lelaki itu , tapi lama-kelamaan hati raihana bagaikan rama-rama tatkala pandangan yang diberi oleh lelaki tersebut . Ya , dia akui yang dia pernah jatuh hati pada lelaki yang bergelar sepupu . Tapi cinta itu telahpun pudar ditelan bumi sejak cintanya tak dibalas , namun siapa cinta itu hadir semula . Walau macam mana sekalipun , raihana terpaksa bertahan dengan sikap bekas tunang suaminya yang ingin menghancurkan rumahtangganya . Raihana akur dengan ketentuan Allah , demi kepentingan bahagianya , dia terpaksa pergi tinggalkan suaminya buat sementara waktu . Adakah ariel mampu bertahan untuk menunggu kepulangan isterinya ? "Percayalah , hanya sayang sorang sahaja yang ada dalam hati abang . Tak pernah terlintas pun dihati abang nak menduakan sayang ." - Ariel Hamka "Dan dalam hati saya jugak hanya ada abang sorang sahaja yang bertakhta . Kerana abang , hero yang saya cari selama ni ." - Sara Raihana View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

liza1981

aduhhh....bilalah ariel nak putuskan pertunangan dia...bkn susah pun

2019-10-23 01:19:36.0

Profile Picture

pia

best sangat kenapa ariel tak putus kan lagi pertunangan dengan si bella tu..best sangat..

2019-10-21 22:06:59.0

Profile Picture

liza1981

bila ariel nak putuskan pertunangan dgn bella ni...menyampahlah dgn bella

2019-10-17 17:00:49.0

Rate