Generic placeholder thumbnail
KAU PENCURI HATIKU

BAS.One

3.9

Ultimate Novel Pass

Romance | Completed

677 Views

“Eh,tak ada lah.Aku suka.Suka gila kau duduk sini.”aku tekankan sikit perkataan ‘gila’ tu biar dia tahu betapa aku ‘suka’ dia duduk sini.Lelaki itu pula macam faham-faham saja aku tengah perli dia.Senyum sampai ke telinga pulak.Tak sihat ke?Orang perli pun boleh senyum-senyum lagi.Nasib baik charming.Haha.. Dari jauh aku sudah nampak Hanis menuju ke sini.Fuh,boleh tarik nafas lega sekejap.Hanis pula aku lihat sedang membuat muka pelik dengan kehadiran lelaki yang duduk membelakanginya.Ekspresi pelik yang ditunjukkan Hanis sebentar tadi serta-merta bertukar kepada ekspresi terkejut sebaik sahaja bertentang mata dengan lelaki yang berada di hadapan aku ini. “Janganlah buat muka macam tu dekat aku.Aku tahu korang memang tak suka dekat aku.Tapi kalau ya pun,dengarlah dulu apa yang aku nak cakap” terlebih dahulu lelaki itu bersuara. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Nur Batrisyia

bestnya

22/06/2018 12:54 AM

Profile Picture

Salina Mohd Seh

bestttt

27/03/2018 04:10 PM

Profile Picture

Syu Ariani[DISABLED]

Boleh tahan best lah

08/02/2018 12:59 AM

Rate