Generic placeholder thumbnail
Gurauan Takdir

pen_pen

4.9

Free

Romance | Completed

13874 Views

"Qaseh Aurora,kau sengaja sudi kahwin dgn aku sbb nak balas dendam kan?kau memang sengaja buat semua ni kat aku.sampai hati kau Aera?" ~ Ahmad Firash Right "Kalau aku nak,dh lama lah aku bunuh dia.tapi aku tahu ini adalah takdir dan aku redhakan semua.aku masih ada kudrat untuk sabar dgn dia.tak mustahil cinta boleh jadi benci." ~Qaseh Aurora. Bagaimana hidup Aurora yg dipenuhi dgn warna kebahagiaan diragut bgitu sahaja hnya kerna satu malam tragis.hilang tempat brgantung.hilang tmpat memadu kasih.Aurora tahu ini adalah ujian untuknya agar terus bangkit.Kehadiran Ahmad Firash Right membawa cahaya dlm dirinya.lelaki itu hadir mmbawa cinta namun ketika menghampiri gerbang bahagia,ia sekali lagi diragut.Firash buntu.Sejarah silam menghantui dirinya.Aurora adalah mangsa atau pemangsa.dia benar2 buntu.Apa dibaliknya pertemuan mereka.Disengajakn atau itu semurninya takdir?.atau mungkin sekadar gurauan takdir buat mereka.. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Amni Qushayyi

Serius.. Aq jatuh cinte dengan novel niyh.. Mmg terbaek jalan cerita die.. Suke sgt2.. Mmg boleh buat film..

08/12/2018 12:44 AM

Profile Picture

Rosnita Zambri

jalan cerita menarik....best...tahniah

03/12/2018 05:07 PM

Profile Picture

Nabilah Shah

baca bnyk kali pon x bosan.. seriously daebak??

14/11/2018 09:27 PM

Rate