Generic placeholder thumbnail
HOW MUCH YOU MEANT TO ME

SARA AAISHA

4.9

Free

Family | Completed

7438 Views

Kau kan macam hantu. Degil. Keras kepala. Hati batu. Dah, tak nak kutuk kau lebih-lebih. Nanti kau koyak pulak surat ni. Tapi, dah terbukti yang aku ni lebih berhati batu dan lebih keras kepala berbanding kau, sebab aku mampu bertahan dengan perangai kau. Kalau orang lain, entah-entah lagi pendek jangka hayat diorang kot. Huhu. ‘Hantu kau, Sofie! Sempat lagi kau kutuk aku, kan?’ Tapi kan, hurm.. Mula-mula je lah aku rasa terpaksa dan tak selesa. Makin lama aku kenal kau, makin banyak pasal diri kau yang aku nak tahu. Semakin banyak misteri dan rahsia yang aku nak korek. Makin aku bersemangat nak tahu diri kau yang sebenarnya, apa yang kau nak jadi, macam-macam lah. Tak larat aku nak list kan. Aku semakin seronok dengan kau. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Lya Insyirah Firdaus

Omaigodd?? good story?? klaulah i ade kwn mcmtu????

08/12/2017 12:44 AM

Profile Picture

Intan Afiqah

sedih

05/12/2017 05:19 PM

Profile Picture

azra natasha

Boleh lah

04/12/2017 12:19 PM

Rate