Generic placeholder thumbnail
Antasia Satu Permulaan

Nurfa

5

Ultimate Novel Pass

Fantasy | Completed

6760 Views

Sekarang ni aku nak tanya kau, apa masalah kau sekarang? tanya Lucas. Luna menggeleng. Jadi, kalau tak ada masalah tapi kenapa kau nak kurung diri dalam bilik tu?Kan aku cakap, aku buat kerja sekolah.Buat kerja sekolah sampai tak nak turun makan? Luna sekali lagi senyap. Dia tahu dia sudah kebuntuan idea untuk menjawab. Kereta yang dipandu Lucas berhenti di hadapan pintu utama pusat beli-belah Antasia. Sepanjang perjalanan tadi, mereka berdua membisukan diri. Lucas tidak berkata apa setelah meluahkan segala kemarahannya. Manakala Luna pula tidak berani hendak berkata sepatah pun walaupun dia ingin menjelaskan sesuatu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Muimbina Abdullah

BEST

06/06/2018 02:19 PM

Profile Picture

Muimbina Abdullah

tak silap aku , buku ni ada dijual dulu .

07/04/2018 08:21 AM

Profile Picture

Halim Mohd Isa

tahun bila nak sambung cerita nie, nak tengok depa lawan ngn ketua pula

14/11/2017 01:59 PM

Rate