Generic placeholder thumbnail
LULUS!

FIZAH NADMAH

4.5

Free

Romance | Completed

6285 Views

" boleh saya tanya sesuatu?" soal Alif. Ainul hanya mengangguk. " awak sudah berpunya ke?" Ainul tersentak. Apa punya soalan tu? "kalau ada?" sengaja Ainul cuba menguji Alif.Sebelum ni dia yang selalu usik aku. Jadi giliran aku sekarang. Alif mengeluh hampa. Kalau benar Ainul sudah ada yang punya, dia tak patut masuk campur lagi. "kalau pula saya kata tiada?" sekali lagi Ainul cuba menguji Alif.Dia dapat kesan riak kecewa daripada Alif. Adakah Alif turut menyukainya? "yang mana satu sebenarnya ni?" soal Alif tak puas hati. Nak main-main pula dia ni. Mujur kau ni comel dan aku suka kau. Kalau tidak memang dah lama kena dengan aku. Ainul hanya menjongket bahu. Dia tersengih lalu masuk ke dalam rumah. Biarkan Alif dalam keadaan yang terpinga-pinga. " minah ni kan? hisshh..." View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Salina Mohd Seh

okey je.....

06/09/2017 11:59 AM

Rate