Generic placeholder thumbnail
Hibrid Cinta Kita

Hayley Abraham

4.2

Free

Romance | Completed

4490 Views

“Cuba kau bayangkan.Seandainya apa yang dia buat tu betul-betul.Kau rasa kau terima dia tak?” Masih terngiang-ngiang kata-kata Nazrin tentang pekara yang sedang ku fikirkan ini.Aku memang bukan seorang yang sempurna dari segi paras rupa.Sekadar okey itu kemungkinan besar adalah.Tetapi kenapa dia pilih aku.Siap minta tolong orang adjust kan lagi.Dia gila apa?Aku baru 18 tahun lah. Orang yang dia minta tolong tu pula ialah ayah aku.Memang salah orang.Dia tak kenal agaknya siapa ayah aku.Abah kalau hal-hal cinta monyet mahu dengar pun culas.Inikan pula nak tolong adjust kan untuk dia.Memang kerja gila. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Abby83

well done..gud job

20/07/2017 09:26 PM

Profile Picture

The Great Khan

Hebat. Keep it up.

18/07/2017 05:38 PM

Profile Picture

Alina

tak pun. baru baca okay je

18/07/2017 05:38 PM

Rate