Generic placeholder thumbnail
BERADU DI SISI

SARAH AAISHA

4.9

Free

Romance | Completed

6978 Views

"Kau suka Ainnur ke?" Terbuntang mata Ash. Kalau dulu memang ya jawapannya tapi sekarang tak lagi. "Mana ada! Dia kawan aq je. Gambar lme tu Eddy. Tngok. Gambar kau pun ada. Zaman kolej ni. Budak lain pun ada." Nasib baik memang ada gambar lain sekali. Kalau tak jenuh Ash nak menjawabnya. "Baguslah. Aq dah risau tadi." Ujar Eddy lega. Ash pun sama. Lega. "Kau ni fikir banyak sangat." "Aq bukan apa. Aq tak nak hubungan aq dgn Ainnur sakitkan kau. Aq tak rela buat kau sakit. Aq tak lega sebab kau tak sukakan Ainnur tpi aq takut aku rampas org yg kau suka." "Mana ada wei. Kau tahu kan taste aq." Ujar Ash lalu tergelak. Entah yg macam mana taste Ash. "Kau suka la jenis mcm Fia tu." Tiba-tiba nama Fia yg naik. Ash dah buat muka pelik lalu ketawa senang. "Kau jangan. Awek org tu." Ash menepuk bahu Eddy. Ainnur adalah kisah silamnya. Fia? Memang tak tercipta untuknya. "Kau suka budak tu kan?" View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Lizawati Othman

best cite ni..

08/12/2017 08:15 PM

Profile Picture

bulangindah

beest

08/12/2017 05:07 PM

Profile Picture

Meow Doraemon

best gokk

08/12/2017 08:56 AM

Rate