Generic placeholder thumbnail
Encik Suami Prince Jerk!

HadMas

4.9

Free

Romance | Series

65064 Views

Sinopsis: "Kau tahu aku benci kau dari kau jejakkan kaki di rumah ni, kan!"Danish Izz "Apa sebabnya abang Izz benci sangat dengan Syurah?  Apa yang Syurah buat sampai abang Izz tak boleh terima Syurah sebagai adik abang Izz?"  Syurah Asyfar "Kau bukan adik aku!  Dan aku bukan abang kau!  Kau tu cuma anak pembantuh rumah. Anak pungut keluarga aku!"  Danish Izz Syurah Asyfar benci yang amat pada Danish Izz, si abang angkat hantu!  Setiap kali mereka berjumpa, mereka berdua pasti akan bertekak. Macam  anjing dengan kucing, Ogie and the cockroaches dan Mr.Krab dengan Plankton.  Perang mulut tak akan berhenti jika tiada yang menghentikan pergaduhan antara mereka berdua. Ikutkan hati,  rasa nak cekik-cekik aje anak kedua Tan Sri Dzaifa sampai dia tak boleh bernafas.  Mulut dia laser yang amat. Menyakitkan hati, menyakitkan jiwa.  Rasa semua organ dalaman akan baikot bencikan Danish Izz  sebab dia pendajal dalam hidup Syurah . Lain pula penerimaan Darwish Iss di hati Syurah. Anak pertama Tan Sri Dzaifas, abang kepada Danish Izz yang dia anggap  lelaki melayu terakhir dalam hidupnya.  Darwisah Iss cinta pertamanya! "Syurah  sayang abang Iss tak?" Darwish Iss "Sayang ketat-ketat!" Syurah Asyfar Tapi bak kata orang tua-tua. Jangan benci orang sangat-sangat.  Nanti yang di benci itu jadi pengarang jantung  hati kita. Waklu!  Pepatah tu tak releven antara Syurah dengan Danish.  Mereka sama-sama membenci walaupun terpaksa bersatu Jangan sayang sangat-sangat seseorang tu.  Nanti yang di kasih separuh jiwa nak mati itu yang akan di benci satu hari nanti. Ya!  Itu betul lagi di sahkan!  Syurah benci Darwish Iss.  Mamat tu punya pasal, dia terpaksa jadi isteri Danish Izz.  Dah jadi manusia bertopengkan manusia abang angkatnya itu! "Mari kau sini.  Aku nak kau kemaskan bilik aku, basuh baju aku, kilatkan kasut aku, gosok semua baju aku, masakkan untuk aku, layan aku dengan elok. Baru kau boleh tidur kat bilik aku ni. Faham?" Danish Izz "Eh? Kenapa pula Syurah kena buat semua tu? Abang Izz ingat Syurah ni hambah abdi abang Izz ke??"  Syurah Asyfar "Kau tu bini aku, hak milik aku. So you must accept that!  What I say, what I want, what ever I need, you must do! By cook or by hook,  you must listen my lead!" Danish Izz. Kalau tak sebab pangkat dia tu SUAMI,  Syurah pasti akan gusti mamat tu sampai K.O. Tapi bila tahu sebab sebenar kenapa Danish Izz benci padanya, Syurah mulai menyesal.  Mulai belajar mencintai suaminya itu… View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Syana Sweet's

cpat laa update chapter baru..xsabar

19/04/2018 10:52 PM

Profile Picture

Malinda Iskandar

sis cepat lah update chapter sampai tamat

19/04/2018 03:01 PM

Profile Picture

dh____

Sis update la ,best laa citee dye setiap hari tngok klau" sis dh update but tkde smpai skrg tnggu ??.best sngt ??

19/04/2018 01:50 PM

Rate