Generic placeholder thumbnail
BIARLAH

KALISA

4.8

Free

Romance | Completed

11629 Views

“Flower girl? Amboi! Nampaknya awak prepare awal daripada saya. Saya gembira sangat awak sudi jadi isteri saya.” Ayat klise sangat Iffat pakai. Dah tak ada ayat lain. Aku mencebirkan bibir. “Saya terima awak tanpa syarat macam syair awak tadi. Saya harap awak pun boleh terima saya seadanya. Kahwin ini bukan boleh buat main. Bukan hari ini kita sayang dan esok lusa kita tak sayang, tapi sayang itu perlu ada setiap hari sampai hari tua.” Jelasku. Aku harap sangat Iffat menyayangiku seperti mana aku sayang dia. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

LITTLERIANA

sorry. Lets read my first novel 'TENGKU HANNAH NAURA' Dont forget to comment

29/05/2018 05:04 PM

Profile Picture

julietbriefs

Boring

16/12/2017 01:06 AM

Profile Picture

Adriana_

Bagus sangat cerita ni macam-macam keadaan yang membolehkan ada rasa banyak perasaan seperti nak marah dan macam-macam lagi lah..So memang bagus gila cerita..??

14/12/2017 04:10 AM

Rate