Generic placeholder thumbnail
Misteri Berdarah

REEDI

3.5

Ultimate Novel Pass

Mystery & Detective | Completed

6089 Views

"Aku harus tabah dan hidup berdikari mulai hari ini. Tapi dimanakah suami aku berada sekarang ni? Adakah pembunuh itu telah menculik suami aku atau pun suami aku ialah pembunuh tersebut? Tidak mungkin suami aku. Masakan dia ingin membunuh ayah kandungnya sendiri? Sedangkan dia begitu sayang pada ayahnya? Mesti pembunuh itu punya kerja. Tapi, siapa pembunuh itu? Kenapa dia ingin melakukan perkara ini terhadap keluarga aku? Suami aku ada berhutang dengan dia ke? " Bermacam sangkaan yang bermain di fikiran Halimah waktu itu. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

nrlyani99

macam tu je? pengakhirannya tak best. cerita tengantung.

08/02/2018 12:33 AM

Profile Picture

Guest User

cerita tu macam takde penerangan kenapa semua benda tu berlaku ..jadi sya tak faham sekarang ni

26/03/2016 07:21 PM

Rate