Generic placeholder thumbnail
SYURGA KEKASEH

FIZAH NADMAH

4.8

Free

Romance | Completed

8363 Views

“Kau, dah lah datang kampung ni buat huru-hara. Lepas tu, yang aku tak boleh terima, kau dah mainkan Mustika. Kan aku dah beritahu dulu, jangan kacau dia. Apasal kau degil, haa?!” Hoo.. ini pasal Mustika lah. Mustika yang mengadu atau Asyraf yang sibok ambil nak ambil tahu? “Buat apa lah aku nak mainkan dia. Bukannya dia anak patung pun. Lagi satu, yang dia nak perasan sangat kenapa? Aku bukannya ada janji apa-apa dengan dia?” Sengaja aku memancingnya dengan ayat begitu. Aku menunggu lagi tindakan dia yang selanjutnya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Don't make me close one more door I don't wanna hurt anymore Stay in my arms if you dare Must a imagine you there?

besssstttt

09/02/2018 06:37 PM

Profile Picture

niniemsbh

hi...sorry 4 interupting...do check my story at my profile

05/02/2018 11:22 PM

Profile Picture

Lyysshhaa

best

06/01/2018 05:25 PM

Rate