Generic placeholder thumbnail
SAH AKU DAH ANGAU!

RODIEY

4.5

Free

Romance | Completed

9010 Views

Arash..kejap-kejap menjeling curi-curi ke arah Ain. Apa hal dengan minah ni? Macam tak selesa jer duduk kat sebelah aku ni? Arash n menghidu baju T-shirt Polo miliknya di kiri dan kanan, tak ada pun bau. Apa hal muka minah ni macam menahan sesuatu jer? Tiba-tiba, mata Arash terlihat sesuatu yang menjalar ke bahu Ain. Tapi..penglihatan Arash tidak berapa jelas disebabkan keadaan dalam pawagam yang agak gelap. Usai 2 jam kemudian, lampu pawagam terus dibuka. Ain sempat menangkap tangan gatal yang berkali-kali memaut bahunya sepanjang menonton wayang tadi. Puas sudah Ain menahan geram. Sudah lama ditunggunya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

LIZLI V.

Best Citer ni?? Jangan luap baca novel saya yang terbaru. #TERIMA HATI INI

2019-08-27 21:42:59.0

Profile Picture

LIZLI V.

“Boleh tahan".

2019-08-19 21:06:59.0

Profile Picture

Guest User

best

2019-08-01 09:51:04.0

Rate