Generic placeholder thumbnail
JANGAN TEGUR!

ANDIKA

5

Free

Horror & Thriller | Completed

3320 Views

Mase tu memang pelamin dah siap pasang siang tu. dah nama pun pelamin makanya cantik la kan. termasuklah bilik pengantin. Dalam hati ni memang tak sabar nak declare bilik pengantin itu. gitteeww.. Tengah syok borak-borak, tiba-tiba tak semena-mena ada sorang jiran tu bole pulak bercerita pasal jin, hantu bagai. Aku masa tu buat endah tak endah. Fokus aku masa tu lebih kepada inai dijari. Nak kawen kan, jadi tak ada masa lah nak dengar cerita tahyul syirik begitu. Tapi tah kenapa, sewaktu jiran aku bercerita dengan tangan, muka dan mulut nya asyik begitu, kejap-kejap begini. Dada aku ni laju je degupan nya. Rasa takut sangat. Seram sejuk. Kebetulan aku pakai inai masa tu pun kat luar rumah. Aku ni kalau dah rasa semacam, bukan boleh duduk diam. cepat je kepala ni nak tengok-tengok keadaan sekeliling. Kejap tengok atas bumbung rumah jiran depan, kejap kang tengok jalan yang memang tentu arah suram dan seram. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Carl Bayou

cerita yg 1st mcm trrgantung jer

17/08/2017 10:45 AM

Rate