Generic placeholder thumbnail
Eh terlanggar jodoh!

Shashakadar

4.3

Free

Romance | Completed

5308 Views

"Eh perempuan x nampak ke orang! main langgar je" suara rayyan iskandar sedikit tengking. "Sorry sape langgar sape ni hah!" Suara ku sedikit tengking. Mana x panas aku elok berdiri tetibe tuduh aku langgar dia. "Yang kau berdiri tengah jalan dah kenapa!!" Jawab rayyan membela diri. "Eah suka hati lah mall bapak awak ke x kan suka hati lah nk berhenti kat mana2 ade mata elak lah ke x tahu nak elak?!" Jawab ku tidak puas hati "Tu kat tanggan tu ape fon kan so salah sape ea??" Tambah ku lagi. "Aaaah malas lah layan kau bla!" Marah rayyan *malu giler adoi kau ni rayyan x pasal2 kene satu das* rayyan mengomel. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

BABY BOY

jemput baca cerita saya

28/10/2018 05:40 PM

Profile Picture

Syikin Ekin

smbg pleasee

16/12/2017 12:08 PM

Profile Picture

fatin hanan

sambung yee

27/11/2017 10:23 PM

Rate