Generic placeholder thumbnail
I LOVE YOU MRS. KONTOT KU

Iekin

4.5

Free

Humor | Series

6987 Views

"what? budak hingusan nie nak jadi bini aku! no,no,no.. dahlah kontot, badak pula tu! dia ingat aku ingin kah nak kahwin dengan dia? sorry lah" izzuan. 'kalau si zirafah nie nak jadi laki aku memang taklah, aku takkan setuju walau apa pun dahlah perangai macam singa lapar! minta dijauhkan'. eton. izzuan dan eton bila bertemu bagai kucing dengan anjing asyik bergaduh je.. perkahwinan mereka sudah diaturkan oleh Dato Mustafa, izzuan mempunyai agenda tersendiri dan mesti memenuhi syarat yang ditetapkan Dato Mustafa jika inginkan hartanya mesti mengahwini eton, jadi tanpa rela mereka berdua berkahwin juga. Adakah izzuan akan jatuh cinta kepada eton sedangkan hatinya sudah dimiliki.. Berjayakah perkahwinan yang dibina jika hati masih milik orang lain.. Dapatkah eton memenangi hati izzuan dan mempertahankan perkahwinan mereka.. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Jazilah Hashim

lah bile nak sambung tulis ni bosan la

29/07/2018 08:19 PM

Profile Picture

nuyui

smbung lah...best ni cite

28/07/2018 01:42 PM

Profile Picture

Shereen Ellisha

best...sambung please

05/06/2018 01:05 AM

Rate