Generic placeholder thumbnail
Cinta Express

BE-FADZ

5

Ultimate Novel Pass

Humor | Completed

14292 Views

Hahahaha...dia tu memang kelakar betul la. Hurin Ain Syazwin. Nama yang cantik, secantik empunya nama. Tapi perangai..hehehehe...selama ni aku asyik dengar daripad acerita mak aku tentang dia. Beria-ia benar mak aku bercerita. Nampak berkenan sangatmak aku dengan dia. Segala cerita dia aku tahu walaupun orangnya aku tak pernah jumpa pun. Kisah ambil serai, jatuh basikal masuk longkang sehinggalah kisah dia tolong mak aku angkat barang sampai demam. Macam-macam. Mungkin gila bunyinya tapi aku jatuh cinta dengan dia daripada cerita-cerita mak aku. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Are Liza Kemetot

hahahahha...best lah cite nii bang..dri awal sampai ending saya gelak jer..yg serius,sedih tak menjejaskan cite nii pun...terbaikk????

04/05/2019 05:45 PM

Profile Picture

shazam

promo miss trouble and mr perfect

25/01/2019 11:37 PM

Profile Picture

ahlinujum7

Memang klaka... Dah lama x baca cerita klaka mcm ni.... Hahahaha

19/12/2018 11:48 PM

Rate