Generic placeholder thumbnail
YANG TERTULIS

SAKINAH M

4.6

Free

Romance | Completed

7501 Views

“baru puas hati aku… kau dengar sini, lepas ni kau semua berambus dari rumah ni. Faham…? aku tak nak tengok lagi muka korang semua”, kata Puan Kamaliah dengan wajah membengis. “ya Allah, Zaraaa…”, jerit satu suara. Puan Kamaliah dan Mak Som terus memandang ke arah suara itu. Wajah Puan Kamaliah sudah bertukar pucat manakala Mak Som pula bertukar riak gembira. Ingin sahaja dia sujud syukur di situ melihat kedatangan insan yang sudah lama tidak dilihatnya… “ Datuk Zahrin, Datin Nora…”, pucat bibir Puan Kamaliah sambil menyebut dua nama itu. “apa yang kamu dah buat dekat Zara?”, jerkah Datin Nora pada Puan Kamaliah. Kemudian terus kakinya melangkah laju ke arah Iqhmal yang sedang memangku kepala Zara sambil mengelap darah yang mengalir keluar daripada dahi Zara. Zara pula sudah tidak sedarkan dirinya. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

bella_swan

besttt. tetiba pulak ada lirik lagu warkah untukku kat bab 1 tu. hehehe.

24/10/2017 07:20 AM

Profile Picture

Nurraina

Bestt..;(

17/10/2017 04:56 PM

Profile Picture

Miss A

Jom baca 'bukan bonekamu'

31/08/2017 03:51 PM

Rate