Generic placeholder thumbnail
DRAMA ALAM REMAJA

A. NASHA

4.6

Free

Drama | Completed

14366 Views

“Haikal..” Aku menarik kerusiku dan meletakkannya di sebelah Haikal. “Aku rindukan Haikal yang dulu. Dulukan, orang tu selalu sakat aku, layan aku biarpun aku berperangai macam tak betul je, kawan dengan aku, di saat aku tengah muram durja. Bila aku muram seorang diri, ada orang pujuk aku. Sampailah aku jadi ceria semula masa kat universiti.” Haikal pun terus berpaling ke arahku, “Aku pun rindu juga kawan aku sebelum dia kenal Alif. Tapi aku sedar yang cemburu aku ni tak berasas. Kau kawan aku je pun. Okeylah, aku bagi kebenaran kau dekati dia.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

akma05

Serius best...^_^

22/02/2019 12:47 PM

Profile Picture

Nemlov

drama sgt tp best :)

28/04/2018 01:21 AM

Profile Picture

mar

best..tapi pendek sngat...klu pnjgkan lagisikit

13/04/2018 08:57 AM

Rate