Generic placeholder thumbnail
Love You My Naughty Wife

Hazzel

4.9

Free

Romance | Completed

23934 Views

Mencintai awak satu anugerah terindah... Ingat kawin ni mudah eh macam makan aiskrim? Manis sahaja sehingga gigitan yang terakhir. Kadang-kadang makan aiskrim pun boleh kena freeze brain tau. Apatah lagi kahwin? Seumur hidup kena hadap orang tu! Itu tak apa lagi, suka sama suka insyaallah penghujungnya bahagia. Tapi bayangkan kahwin atas dasar keluarga. Tahu tak siksa tu macam mana? Dahlah tak suka, kena bercinta pula dengan budak umur 17 tahun! Argh!!! Firash Amin terpaksa berkahwin dengan wanita yang beza umur dengannya. 11 tahun kau! Tak ke gila itu! Budak yang belum pun habis SPM tu jadi tunang dia? Lepas dia habis Spm mereka akan di satukan?! "Awak ni memang budak yang miang, kan? Kecik lagi dah setuju nak kahwin. Awak ingat kahwin ni benda main-main ke?" Firash Amin. "Dan awak pula kenapa tak kahwin-kahwin sampai sekarang? Kenapa mesti keluarga awak pilih saya? Kenapa tak pergi pinang orang yang dah tua sama macam awak?" Husna Yuni "Manalah saya tau! Yang awak tu terima pinangan keluarga saya kenapa? " Firash Amin. "Sebab saya kasihan, dah tua bangka macam ni pun tak ada yang nak kahwin dengan awak. Mungkin, awak ni kerek sangat. Cerewet nak mati sampai semua tak nak. Jadi saya yang baik hati ni rela terima awak sepenuhnya jadi suami saya... " Husna Yuni Sekuat mana pun menolak, tapi kalau jodoh itu sudah tertulis di lutz mahfuz siapa yang mampu menidakkan takdirnya? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Eka Atierah

best..

10/11/2018 09:02 PM

Profile Picture

Salina Mohd Seh

bestttt

10/11/2018 03:35 PM

Profile Picture

Cummi Chamy

srs tak boleh nk move on bile baca novel novel ni ??haih ??????

07/11/2018 07:43 PM

Rate