Generic placeholder thumbnail
Love You My Naughty Wife

Hazzel

4.9

Free

Romance | Completed

6224 Views

*Editing in progress Mencintai awak satu anugerah terindah... Ingat kawin ni mudah eh macam makan aiskrim? Manis sahaja sehingga gigitan yang terakhir. Kadang-kadang makan aiskrim pun boleh kena freeze brain tau. Apatah lagi kahwin? Seumur hidup kena hadap orang tu! Itu tak apa lagi, suka sama suka insyaallah penghujungnya bahagia. Tapi bayangkan kahwin atas dasar keluarga. Tahu tak siksa tu macam mana? Dahlah tak suka, kena bercinta pula dengan budak umur 17 tahun! Argh!!! Firash Amin terpaksa berkahwin dengan wanita yang beza umur dengannya. 11 tahun kau! Tak ke gila itu! Budak yang belum pun habis SPM tu jadi tunang dia? Lepas dia habis Spm mereka akan di satukan?! "Awak ni memang budak yang miang, kan? Kecik lagi dah setuju nak kahwin. Awak ingat kahwin ni benda main-main ke?" Firash Amin. "Dan awak pula kenapa tak kahwin-kahwin sampai sekarang? Kenapa mesti keluarga awak pilih saya? Kenapa tak pergi pinang orang yang dah tua sama macam awak?" Husna Yuni "Manalah saya tau! Yang awak tu terima pinangan keluarga saya kenapa? " Firash Amin. "Sebab saya kasihan, dah tua bangka macam ni pun tak ada yang nak kahwin dengan awak. Mungkin, awak ni kerek sangat. Cerewet nak mati sampai semua tak nak. Jadi saya yang baik hati ni rela terima awak sepenuhnya jadi suami saya... " Husna Yuni Sekuat mana pun menolak, tapi kalau jodoh itu sudah tertulis di lutz mahfuz siapa yang mampu menidakkan takdirnya? View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

fyza mohd

bestnya... romantik habis...

22/08/2019 08:57 PM

Profile Picture

Sarini Ismail

best cite..hilang stress

03/07/2019 06:21 PM

Profile Picture

helen1917

best? awak sangat nakal nakal hahaha best

20/06/2019 02:48 PM

Rate