Generic placeholder thumbnail
TEMANI AKU

HAZIF HMD

4.5

Free

Romance | Completed

8112 Views

“ kalaulah awak ditakdirkan untuk berkahwin dengan dia bukan saya. Awak bersedia ke nak jadi suri rumah sepenuh masa? Awak dapat tahan ke dengan karenah mama dia tu. Awak tak tahu lagi. Sebenarnya mama dia tu panas baran. Buat sikit mesti kena marah. Tidak kira siapa pun orang itu. Termasuk saya yang dah bagaikan anak dia. Awak tak takut? Saya bukan apa. Saya Cuma takut kalau awak tak tahan. Kesian nanti dekat awak. Belum sempat nak bahagia kena dera oleh mak mertua. Mahu ke?” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

hana

seronok lah

08/12/2017 09:13 PM

Profile Picture

Alya Hisam

ni percume ke

02/12/2017 12:34 PM

Profile Picture

shanna

cerite ni best sangat cuma sekejap sangat sy baca...

01/09/2017 08:32 PM

Rate