Generic placeholder thumbnail
PEREMPUAN ITU

ROCKY

4.5

Free

Horror & Thriller | Completed

1305 Views

Sejak kejadian histeria tempoh hari di sekolah aku, banyak cerita hantu yang keluar. Salah satunya adalah gangguan dari makhluk halus yang senior aku panggil ‘Perempuan’. “Camane nak jumpa perempuan tu Man?” Aku tanya dengan penuh eksaited. “Bila boleh jumpa dia?Apa kena buat?” Macam-macam aku tanya. Man hanya tersenyum... Siapa lagi nak tengok dia? Semua nak tengok termasuklah beberapa budak bilik aku yang tak percaya wujudnya benda-benda macam ni. “Boleh... Aku boleh bawak korang tengok dia.” Kata Man dengan tenang. “Yes!” Gembira aku Man setuju untuk membantu. Man setuju nak bawak kitorang semua nak tengok 'perempuan' tu. Kira-kira semua yang nak ikut lebih kurang 15 orang. “Boleh ke Man?” Aku tanya Man. Man hanya tersenyum. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Saffy Yusof

NINA

21/05/2018 04:37 AM

Rate