Generic placeholder thumbnail
MISTERI HANTU GUNUNG

GAGAK

5

Free

Mystery & Detective | Completed

2711 Views

Sampai tahap ni aku dah start rasa down, sebab aku jalan tak sampai-sampai, penat dia Allah sahaja yang tahu. Sejujurnya seumur hidup aku tak pernah rasa penat sebegini rupa walapun pun aku ni dah biasa dengan panjat gunung, berlari 10KM/21KM/42KM, gunung G7 yang jauh lagi extreme pun aku dah panjat. Tapi kali ni dia punya penat tak boleh aku nak ungkap kan dengan kata-kata. Aku tak pernah merasa penat yang macam ni. Aku terus berjalan, tiba-tiba aku terdegar seperti ada suara mendengus bukan manusia tetapi macam bunyi harimau mendegus, sumpah aku terkejut meremang segala bulu-bulu aku, Berderau darah naik ke kepala. Bunyi dengusan tu kuat gila dan telah membuatkan air mata jantan aku mengalir keluar. Aku apa lagi berlari tak cukup tanah lah sambil kesat air mata aku yang tiba-tiba tadi keluar. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Ji Hye

Ada Sambungan Lagi Tak,? Kalau ada goodlah! Boleh tak nak promote sikit? Cerita "Cintaku Bersama Orang Korea" Please baca~

23/01/2018 09:20 PM

Rate