Generic placeholder thumbnail
MISI MEMIKAT MR.GAY

N.U.R

5

Free

Romance | Series

1143 Views

Sinopsis: Mengisahkan jannah yang terdesak untuk bekerja. Datin sharifah pulak menawarkan kerja dengannya memang jannah on jelah tapi dia tak tau yang dia kene kerja pikat mr.gay. Tidakkkkkk!!!!! hidup mati pon dia tabkkan buat tapi nak buat macam mana dia dah sign surat kontrak kenelah buat kalau tak naye dia. Bergetar tangan aku bila nampak dengan mr.gay. Mak aii hensemnya badan sasa,muka putih. Memang lengkaplah segala pakej. Tapi baru jer aku nak buka langkah, mak aii kekasih dia lah wau!! siap peluk lepastu cium lagi wei meremang bulu roma aku . Terus aku menyorok dengan tiang.ohh!! untuk pengetahuan korang misi pertama aku berlangsung di tempat parking apartmen mr.gay a.k.a tengku rayyan iskandar. Aku baru nak hantar wallet dia yang mak dia suruh konon kononnya dia terjatuhkanlah masa nak jalan padahal mak dia suruh maid dia ambil dompet dalam seluar dia almaklumlah dompet dalam seluar setiap masa tapi terbantut bila ternampak "permandangan indah" depan mata. Takpelah aku letak wallet tu atas kereta dia dengan nota. Terus aku cau!!!. Tata abang hemsem!!!. View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

Fina_Aulia

sambung arr

27/12/2018 05:40 PM

Rate