Generic placeholder thumbnail
Be MINE

HK2

4.7

Free

Romance | Series

3409 Views

MALAY STORY-TELLER "Kau ni dah kenapa, macam ada orang nak culik kau jee.." "Aaaa... hmmmm..." Hane hanya mengaru-garu kepalanya yang tak gatal itu. "Sebenarnya.. sebenarnya .." "Sebenarnya apa !" potong orang itu. "Ada orang nak culik saya.. Betul kata awak.. Memang ada orang nak culik saya.." kata Hane takut-takut. "Hahahaha.. Kau buat lawak ke ? Ada ke orang nak orang macam kau ni. Dengan mata letak dekat lutut.." kata orang itu dengan ketawa. _____________________ "Kalau nak solat asar ke baring-baring ke, masuk je bilik mane-mane pun dekat atas tu.. Tak ada larangan, sebab semua bilik tetamu.." kata Jan. "Ooo.. okay.. Bestnya kalau dapat rumah macam ni.. Berapa tingkat semua rumah ni ?" soal Hane. "4..." "Kiranya ada bawah lagi ke ?" "Yup.. bawah sekali paling bahaya.." kata Jan sambil gaya penuh ke'POYO'an. "Be mine.. I will show you everythingssss.." bisik ditepi telingar Hane dan terus berlalu pergi tinggalkan Hane. Teruskan pembacaan anda. Terima kasih :) View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

mysara

sambung la sis..xsabar

2019-10-18 02:31:44.0

Profile Picture

Shafiza Alang

sambung lagi tak sabar nk baca ending dia

2019-10-03 08:43:52.0

Profile Picture

Gie Grill

kalau boleh sambung cepat kan best. Tak sabar nk tggu ending cerita ni.

2019-04-17 03:42:11.0

Rate