Generic placeholder thumbnail
MAAFKANLAH

FIZAH NADMAH

4.4

Free

Romance | Completed

11965 Views

“ Aku cakap benda yang betul. Hazim. Kau sedar tak yang Safia terlalu mencintai kau? Kau sedar tak semua tu?” Aku terkedu. Ya Allah. Alif! Kenapa mesti kau cakap macam tu? air mataku dah mula bergenang. “ Dan kau sedar tak dalam diam dia terluka atas sikap kau tu. kau tahu tak? Kau cakap dekat aku kau sayang dia. tapi kenapa mesti kau masih melebih-lebih dengan Fatin. Kenapa? Dah lama aku sabar dengan korang berdua ni tau tak? Dah lama. Sampai aku dah tak sanggup tengok Safia orang yang aku sayang terus terluka.” View More...

Comments Write Comments

Profile Picture

ElynLaviel

best story ! ??

01/12/2017 12:23 AM

Profile Picture

yinie123

best

18/11/2017 10:40 PM

Profile Picture

Syuhada Rusli

bestttt

21/09/2017 10:44 AM

Rate